Sauber C22 |
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Feb.10,2003 |
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ザウバーが新車C22を発表しました。 F1は今、メーカーと組まなければ"プライベーター"と呼ばれる時代です。フェラーリの型落ちエンジンを使って近年は善戦している、この10周年のチームは、目標を3強に次ぐ4位に掲げました。それは"野心的"でしょうか。 例年、前半戦に活躍し、後半は息切れでした。しかし今年はTCS禁止で後半戦もかきまわすことができるかもしれません。 |
Sauber announced the new car, C22. If you do not cooperate with a maker now, it is the time called "privater". The team of this 10th anniversary that is fighting well hung up the target over the 4th place which ranks next to three strong teams, in recent years using the model omission engine of Ferrari. Is it "ambition"? Every year, they played an active part in the first half of the game, and was breathlessness the second half. However, second half of the game may also be able to be stirred by TCS prohibition this year. |
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外見上の変更はあまり見られません。 フロントウィング吊り下げ板がハの字から直立になったのは、前年途中からです。 バージボードはフェラーリ風に小型になりました。 サイドポッドは重心が高いですね。エクストラウィングがありません。 リアカウルの稜線が高いです。おそらく、小型ギヤボックスを開発できなかったのでしょう。 |
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The change on appearance is seldom seen. It is that the front wing hanging board became erection from the character of reverse V from the previous year middle. The barge board became small in the style of Ferrari. Does side pod have the high center of gravity? There is no extra wing. The ridgeline of rear cowl is high. Probably, a small gear box has not been developed.
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ザウバーの特徴的なフロント・サスペンションは受け継がれています。左右のロワーアームは、ノーズ下で一体化せず、2枚の板で両側に取り付けられています(矢印部分)。 各アームの車体側取り付け部にあった青いカバーはなくなりました。少しでも軽量化ということです。 |
C22 |
The characteristic front suspension of Sauber
is inherited. It does not unify under nose but the lower arm on either
side is attached in both sides with two boards (arrow portion). The blue cover which suited the body side attachment part of each arm was lost. It is lightweight-izing. |
サイドポッドはフェラーリに比べると武骨です。リアのフィンもちゃちな印象を受けます。 風洞がないと、こういったところに凝ることができません。でも凝りすぎてダメというチームもありますが。 |
C22 |
Side pod is stubborn compared with Ferrari. The
fin of rear also receives a cheap impression. It cannot be fastidious in such places in that there is no wind tunnel. But it is fastidious too much and there is also a team of being useless. |
ザウバーは潜望鏡型の排気口は用意できず。代わりに、上方排気の出口を上げました。 財政的に裕福でないが、アイデアで勝負するチームです。ウィリー・ランフがうまく取りまとめています。大金を投じてたくさんのパーツを試すことより、マシンのトータル・バランスがいかに重要かを示しています。 新車はテストで好タイムをマークしています。ライバルが自らの複雑な新車を把握できず、序盤戦で混乱するスキをつき、上位進出を狙います。 |
C22 |
Sauber cannot prepare periscope type exhaust
port. The exit of an upper part exhaust gas was raised to instead of. Although it is not financially rich, it is the team which fights on an idea. Willy Ramph is adjusting well. From investing a lot of money and trying many parts, it is shown how the total balance of a machine is important. The new car has marked the good time by the test. A rival cannot grasp the complicated new car of oneself, but attaches the spare time which gets confused by the opening game, and aims at higher rank advance. |
Sauber C22 |
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